۱۳۹۰ مرداد ۳, دوشنبه

جنتی: در روز قیامت از ولایت پذیری مانند نماز و روز سوال خواهد شد!

احمدی جنتی یک رکن جدید از اسلام رو از اسلام اخوندی رو کرد و گفت:  همانگونه كه از نماز و روزه انسان سوال خواهد شد در خصوص ولايت‌پذيري انسان هم سوال خواهد شد و اگر انسان در اين خصوص مشكلي داشته باشد نماز و روزه انسان هم مقبول نخواهد بود.
او که منفور ترین اخوند حکومت هست ولایت پذیری را شرط حضور در بهشت معرفی کرده است
یعنی در اسلام اخوندی اگر کسی خامنه ای را قبول نداشته باشد به جهنم خواهد رفت.
او در ادامه از لزوم بصیرت دادن به مردم! حرف زد و خامنه ای پرستی را رکن بصیرت شمرد!

وي افزود: توطئه ديگر دشمن برخورد با روحانيت است و عوامل دشمن مي كوشند روحانيت را منزوي سازند.
آيت الله جنتي گفت: دشمن با سپاه نيز دشمني مي‌كند چون سپاه را موجب تقويت نظام مي‌داند.
آيت الله جنتي با تأكيد بر اهميت روشنگري گفت: به عنوان يك وظيفه شرعي و امر به معروف، بايد براي روشن كردن مسائل و افزايش بصيرت مردم تلاش كرد. البته بصيرت مردم را بايد كساني بالا ببرند كه خود بصيرت دارند و راه را پيدا كرده‌اند.
آيت الله جنتي تصريح كرد: براي برخي افراد و جريان‌ها تنها رأي مهم است و مي‌خواهند با افزايش رأي خود، براي صف‌ آرايي در برابر ولايت و روحانيت اقدام كنند.
وي با اشاره به وقايع صدر اسلام و امدادهاي الهي به مسلمانان در جنگ بدر، افزود: بايد با توكل به خداوند متعال و درخواست نصرت الهي تلاش كنيم و نتيجه امور را نيز به خداوند متعال تفويض كنيم.
رئيس هيأت مركزي نظارت بر انتخابات افزود: بايد تلاش كنيم كار ما در امر نظارت بر انتخابات، وفق قانون و بدون اشتباه باشد و اگر ديگران هم دچار اشتباه مي‌شوند با تذكر، آنها را به راه درست راهنمايي كنيم.
وي افزود: تاييد بي‌جاي افراد فاقد صلاحيت و يا رد صلاحيت نابه‌جاي افراد، گناه است و بايد به عنوان وظيفه شرعي، پاسخگوي عمل خود باشيم.
وي ياد‌آور شد: اگر امور را به خدا واگذار كنيم خداوند ما را از خطا حفظ مي‌كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر